| gurlZ_SisNbrO |™
~ LOve iS nOt EaSy LiKe The LoVe's StOry In NoVeL ~ ~ LiFe is Not EaSy LiKe tHe MoViE ~

~KeGiLAan..!!!!

Labels:
Hahahaha...gila ada banyak maksud sebenarnya. Ada gila duit, gila shopping, gila enjoy...n banyak agi as long as tak gila bayang, tak gila kat laki/ bini orang..AND yg paling penting bukan gila akal fikiran (psiko/ tak waras) huhuhuhu.

Pengurusan masa n minda amat penting. So, disebabkan tensen, aku layan lagu Hindi..tak salah kan3..yang penting aku tau cmne nak kurangkan tensen nati jd tekanan perasaan yg boleh membwa kpda "Gila Akal Pikiran"...bahaya weiii...mitak-mitak dijauhkan.

Tapi aku ada kegilaan yg amt bahaya..leh wk sakit Jiwa taw..aku gila kt seseorang tuh, of course ler my Beloved Boyfriend..heeee...Mama Love Papa very much..

Well, sem ni trlalu bzi. Jrang brhbung. Nasib baik gila rndu jerk..hahaha... Sekarng, ada yg lg truk aku gila..nk tau pe??? Secret..heee

Tapi, bab gila bayang ni tak dapat nak bantu. Aku rasa la, bila satu-satu perhubungan di mula dengan penipuan, ia nya takkan kekal lama. Bila semuanya dh tak ada pe2, baru nak mengaku dulu tipu jerk. Well, bila dh tau kna tipu, lagi la tak de kompromi..betul tak??? betl kan3...

Alamak..dh lewat daa...kje x jlan2..hua3... Ni lagi 1 gila...gila tenet, gila fb..1 kje tak jalan.. K la..tata...

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
PasIR pUTeh, QeLaTe, Malaysia
NotHIng SPeCiaL As A StuDeNt, LiFE FULl With ASSigNmENT AnD LectUr..

Online Status

Shoutbox


ShoutMix chat widget
Add to Technorati Favorites

Link Me Back

Blog Archive

| gurlZ_SisNbrO |™

Feed

| gurlZ_SisNbrO |™