| gurlZ_SisNbrO |™
~ LOve iS nOt EaSy LiKe The LoVe's StOry In NoVeL ~ ~ LiFe is Not EaSy LiKe tHe MoViE ~

~meMory 15/10/2010

Labels:
Well, tarikh ni amt brmakna sekali...course maths arranged dinner. Aku join sama...mulanya x nk join, tp dpt support dr yg trsyang, aku pn join la. Yg pastinya, mlm tu memang best. Suma bertukar persalinan, jd meriah..lip lap, berselendang. Aku pn kire join sama la melaram..tukang mekap adalh member aku sendri, Cik Afifa..heeee

Everything very interesting, yg paling x leh tima...aku catwalk dpan dotang...hahahaha...slh 1 daripada plan diorang, suma org kna catwalk. Aku buka spec phtu jln...ganas syiot..lpah bru pk...Alamak..!!! malunya aku...!!!! Benda dh lepah daaaa....x dpt dselamatkan...huhuhu

Mkan..uih x yah ckp..bnyk giler aku mkn..padan r nga byaran yg dknakan..kihkihkih. Yg lg best, kmi 1 geng 6 org buat performance..yg x thnnya, paka bukn main lawa, melaram bukan main dahsyat, tp perform lagu nasib..ada aku kesah?? huahuahua...

Everything amt menarik..setiap org nga gaya trsendri. Satu kenangan yg susah nk d lupakan. Tinggal sebuln je lagi dengan dirag, next sem dh x jupe daa...dh praktikal. Aku lak balik praktikal kt Klantan, dkat nga umah aku..erm...
Thanx friends sbb uruskn Dinner yg beSt Memang De bEst ni..!!!
0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
PasIR pUTeh, QeLaTe, Malaysia
NotHIng SPeCiaL As A StuDeNt, LiFE FULl With ASSigNmENT AnD LectUr..

Online Status

Shoutbox


ShoutMix chat widget
Add to Technorati Favorites

Link Me Back

Blog Archive

| gurlZ_SisNbrO |™

Feed

| gurlZ_SisNbrO |™